hsurim pisze:Swego czasu, Junak pokazał motocykl z widlastym silnikiem - Junak Cafe 125

I co ? Ano ostatecznie znalazł się u Rometa

Najpewniej nigdy nie dowiemy się, dlaczego przełożono emblematy.
Moje preferencje, to:
- niezawodność
- wygląd
- brzmienie
- mile widziana prędkość przelotowa 90 km/h
Z tym widlastym silnikiem bym nie przesadzał

Jak popatrzysz uważnie zobaczysz, że tylko od 1 - słownie jednego cylindra wychodzi kolektor wydechowy.
Wnioski wyciągnij sam

Rcr, może nie jest chłodzony cieczą, ale dołożyli mu chłodnicę oleju.
Jak dla mnie, chłodzenie powietrzem to kwintesencja motocykla - Indian cały czas się tego trzyma.
Co do dywagacji Junak vs Romet - wszystko chyba sprowadza się do tego jaki poziom jakości życzy sobie importer. Chiny, nie mają problemu z produkcją produktów o wysokiej jakości.
Wytaptane z lokomotywowni