kisiek275 pisze:Mam końcowe dekle wycięte brzmi super dziś razkrecilem wydechy i okazuję się że katalizatorów nie ma dźwięk jest naprawdę super !!! A o osiągi to nie mam porównania tym bardziej że zębatka jest od 320 więc start słabszy ale na spacery przy 80 /90 km obroty niższe a przy 50 km na 5 klank przepiękny dziękuję za odpowiedź.pozdrawiam
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Wersje M11 i M16 125cc nie mają katalizatorów w końcówkach/przedłużkach kolektorów, tak jak ma to miejsce w wersjach 320cc bo nie mają sond lambda. Pierwsze serie M11 (np. moja) i M16 125cc miały identyczny oprzęt silnika jak wersje 320cc-te same kolektory z miejscem na lambdę, potem (circa w połowie 2016 r) zmieniono kolektory i trochę "osprzęt silnika" w wersjach 125cc i od teraz zaczęły one delikatnie różnić się wizualnie od wersji 320cc (wcześniej nie dało się ich rozróżnić po silniku-jedyna różnica do gaźniki/wtysk)
Usunięcie dekli nie ma żadnego wpływu na osiągi motocykla, zmiana zębatki poprawia charakterystykę jazdy M16-zębatka na mniejszą była wymieniana M16 już u dilerów na początku sprzedaży wersji 125cc, właśnie z racji nie najlepszej charakterystyki na tej fabrycznie dedykowanej do wersji 125cc.
Ja miałem Junak M11-cudowna maszyna.
Przepiękną M16 ma na forum Basil i myślę że wiele może o tym modelu opowiedzieć
Wydechy customowe - specjalnie dedykowane do M16 (np. "od Frankiego" ) nie są przelotami. Ja używałem wersji dedykowanej specjalnie do M11 i byłem bardzo zadowolony.
Pozdrawiam Cię serdecznie!
P.S.
Wszyscy czekamy na zdjęcia motocykla
