Cześć tu admin.
- bastek
- Wymiatacz asfaltów

- Posty: 837
- Rejestracja: 23 sty 2013, 10:52
- Lokalizacja: okolice Przemyśla
- Junak: 123 --> DL650 v-strom
- Kontaktowanie:
Re: Cześć tu admin.
Tak teraz bez problemu
Dzięki
- Marcin
- Rasowy Rider

- Posty: 1819
- Rejestracja: 23 sty 2013, 22:30
- Lokalizacja: Wrocław
- Junak: BMW F650 GejoS
- Kontaktowanie:
Re: Cześć tu admin.
No przyda się włączenie szybkiego umieszczenia odpowiedzi na forum 
Nie znam się, tym chętniej się wypowiem....
Re: Cześć tu admin.
Hej, witam wszystkich. Dobrze, że powstało nowe forum po śmierci poprzedniego
Niestety nie jestem posiadaczem Junaka, tylko Rometa, ale mocno interesuje się obecnością obu marek na polskim rynku, niewykluczone, że kolejny będzie Junak 
Re: Cześć tu admin.
Witam.Mam JUNAKA 901 z 2011r.Przejechałem nim już prawie 7000km.Jestem mega zadowolony z tego zakupu.Nie żałuję ani złotówki wydanej na niego.Niestety troszkęzawiódłmnie dealer,u którego go zakupiłem,ale to szczegół.Pozdrawiam całą "junaczą" braći do zobaczeniana trasie. LwG 
-
piotrgrzyb71@onet.pl
- Wąchacz spalin

- Posty: 49
- Rejestracja: 06 mar 2013, 21:31
- Junak:
- Kontaktowanie:
Re: Cześć tu admin.
Witam serdecznie własnie zakupilem junaczka 122 i niecierpliwie czekam na poprawę pogody, moto nowe, 4km przejechane tagrze docieranie bendzie narazie.
A narazie nie pozostaje nic tylko czekac na wiosne
-
piotrgrzyb71@onet.pl
- Wąchacz spalin

- Posty: 49
- Rejestracja: 06 mar 2013, 21:31
- Junak:
- Kontaktowanie:
Re: Cześć tu admin.
hej wam tez mam junaczka 122 
Re: Cześć tu admin.
Podobno nasze kobylki sa po docieraniu przez 30 km na chamowni. Jednoczesnie to taki test w almocie.
Docieraj go bez przegrzania ,ale w pipke czasem albo i opor jak jest gwarancja! Chodzi o to by pierscionki mialy jak sie ulozyc i dopasowac. Wplyw ma na to cisnienie jak jedzie,podcisnienie jak chamuje silnikiem i zakresy obrotow w jakich wystepuja te 2 rzeczy. Jak postapisz ,tak bedziesz mial ,jednak wg. instrukcji jest pewne to ze sie nie zatrze ,a nie ze bedzie dobra komprecha .
Ja bym sie nie dygal robic takie interwaly tym bardziej na gwarancji ,natomiast tyczy sie to biegow powyzej jedynki. Uwazam tak bo jest bardzo krotka ,przekladnia daje mniejsze opory silnikowi od 3ki a pozatym nie namawiam do przekrecania silnika tylko uzywania go realnego.
Taki sposob docierania pali wiecej wachy ze wzgledu na chamowania silnikiem i ponowne przyspieszanie ,30 40 km trasa normalna sie nadaje bez przesady ze wszystkim .Po, trza olej zmienic i wywalic te opilki ze sruby spustowej oleju. Potem znowu mineralny , normalna jazda bez dlugiego trzymania na obrotach 100 do 300 km i zmieniamy na jakis dobry olej nawet syntetyk. Wszystko ,nie robcie oldtimera z Junaka od Almotu i wiem jak to jest miec pierwszy motur ale placisz za serwis to niech sie martwia.
Nauczylem sie robic sam zamiast placic 200 za wymiane oleju po 40 zyla ktorego wlali za duzo o 200ml. Mam ponad 14kkm i nie cagnie oleju nic ,pozatym ile sie nauczylem i cierpliwosci tez
Pozdro
Docieraj go bez przegrzania ,ale w pipke czasem albo i opor jak jest gwarancja! Chodzi o to by pierscionki mialy jak sie ulozyc i dopasowac. Wplyw ma na to cisnienie jak jedzie,podcisnienie jak chamuje silnikiem i zakresy obrotow w jakich wystepuja te 2 rzeczy. Jak postapisz ,tak bedziesz mial ,jednak wg. instrukcji jest pewne to ze sie nie zatrze ,a nie ze bedzie dobra komprecha .
Ja bym sie nie dygal robic takie interwaly tym bardziej na gwarancji ,natomiast tyczy sie to biegow powyzej jedynki. Uwazam tak bo jest bardzo krotka ,przekladnia daje mniejsze opory silnikowi od 3ki a pozatym nie namawiam do przekrecania silnika tylko uzywania go realnego.
Taki sposob docierania pali wiecej wachy ze wzgledu na chamowania silnikiem i ponowne przyspieszanie ,30 40 km trasa normalna sie nadaje bez przesady ze wszystkim .Po, trza olej zmienic i wywalic te opilki ze sruby spustowej oleju. Potem znowu mineralny , normalna jazda bez dlugiego trzymania na obrotach 100 do 300 km i zmieniamy na jakis dobry olej nawet syntetyk. Wszystko ,nie robcie oldtimera z Junaka od Almotu i wiem jak to jest miec pierwszy motur ale placisz za serwis to niech sie martwia.
Nauczylem sie robic sam zamiast placic 200 za wymiane oleju po 40 zyla ktorego wlali za duzo o 200ml. Mam ponad 14kkm i nie cagnie oleju nic ,pozatym ile sie nauczylem i cierpliwosci tez
Pozdro
-
piotrgrzyb71@onet.pl
- Wąchacz spalin

- Posty: 49
- Rejestracja: 06 mar 2013, 21:31
- Junak:
- Kontaktowanie:
Re: Cześć tu admin.
witam serdecznie wszystkich forumowiczów,tez mam junaczka 122 od niedawna:-) chetnie dowiem sie cos wiecej o motorku od bardziej wtajemniczonych:-) pozdrawiam
-
swistaczek87
- Wąchacz spalin

- Posty: 14
- Rejestracja: 01 maja 2013, 13:00
- Lokalizacja: Tychy
- Junak:
- Kontaktowanie:
Re: Cześć tu admin.
bastek pisze: Czemu każdy post musi być zatwierdzony przez moderatora?
bastek pisze:Tak teraz bez problemuDzięki
Mi wyskakuje po daniu posta że post musi być zatwierdzony przez moderatora
swistaczek87
-
swistaczek87
- Wąchacz spalin

- Posty: 14
- Rejestracja: 01 maja 2013, 13:00
- Lokalizacja: Tychy
- Junak:
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości