Cześć,
W zeszłym roku sprzedałem moją CBF600, gdyż była za duża na miasto, żona miała ze mną jeździć na wycieczki ale za każdym razem dostawała cykorii. Miałem porzucić na dłuższy czas jeżdżenie, ale dowiedziałem się o chińskich 125. Całą zimę obsesyjnie zgłębiałem temat. Wybór padł w końcu na czarnego M12V, którego styl kręcił mnie od początku motocyklowej przygody. Dzisiaj go odebrałem i żałuję, że to koniec sezonu. Oponki wymieniłem od razu, także będę korzystał do oporu
Pozdro!
LwG
Re: LwG
a na jakie opony ? dawaj foty cześć .. ja kupiłem miesiąc temu , docieram , jest 900 km
-
- Wąchacz spalin
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 paź 2019, 20:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Junak: M12V
- Kontaktowanie:
Re: LwG
Założyłem Metzelery ME22 i ME77, takie mi polecili w serwisie a ja sam szukając nie znalazłem lepszej kombinacji w przystępnej cenie. Fotki muszę porobić najpierw, dzisiaj mnie pokonał zamek do akumulatora a konkretniej jedna blaszka, która odleciała mi gdzieś w trawę i teraz nie mam jak zamknąć tej klapki :/
Jak po tych 900km się sprawuje?
Jak po tych 900km się sprawuje?
Re: LwG
Vylq pisze:Założyłem Metzelery ME22 i ME77, takie mi polecili w serwisie a ja sam szukając nie znalazłem lepszej kombinacji w przystępnej cenie.
Jak po tych 900km się sprawuje?
sprawdzę te met selery
na dzień 27 października to już 1200 km, skoczyłem w sobotę na weekend do Zakopanego/Kościelisko, ode mnie to 120 km.
Zawsze jadę z Andrychowa przez Suchą, Maków Podhalański, Zawoja, Krowiarki, Babia Góra, Zubrzyca, Jordanów, Piekielnik, Czorny Dunajec, Chochołów hej - trasa 2 godziny 10 minut
PUSTA DROGA polecam (żadnych zakopianek) milion motocyklistów
rozkręciłem terrora do 80 km, nie jest to kosmos ale delikatnie dotarcie zrobię takie delikatne do 2000 km
Mój znajomy stwierdził że to 1000 m to raczej bariera psychologiczna, ale fakt faktem że maszyna bardzo dobrze już brzmi i moc przy prędkości 70 jest odczuwalna; na niższych prędkościach mistrzowskie dudnienie, ludzie w mieście się oglądają, młodzież krzyczy ale masz super motocykl, starsi panowie chodza i oglądają junaka na parkingu
50 do 70 to taka trochę luka mocy gdzie ten 5 bieg się rozkręca, powyżej 70 km jest odczuwalna taka specyficzna siła bezwładności na zasadzie ciężaru maszyny, tak to widzę trochę jak w masywniejszych samochodach - powyżej tej bariery wysoki bieg ciągnie cielsko siłą ciężaru pojazdu - na junaku też to odczułem obroty dość niskie a przyspieszenie od 70 do nawet 90 idzie lekko.
Dobra maszyna, ale pytanie czy jak jedziecie po wertepach, kostce brukowej, po mieście gdzie są wokółdrogi kamienice i zabudowania macie wrażenie że wszystkie elementy motocyklu są niedokręcone ?? telepanie stuki, jak w pociągu pkp tłuczenie się wszystkiego ?
- Cendra
- Pyrkający w orzeszku
- Posty: 102
- Rejestracja: 01 wrz 2019, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
- Junak: M12 Vintage
- Kontaktowanie:
Re: LwG
Witam, zapraszam do grupy M12V W-wa na fb link w podpisie
M12 Vintage '19
Grupa M12V W-wa na FB: https://www.facebook.com/groups/629230384243235/
Grupa M12V PL na FB: https://www.facebook.com/groups/5551610 ... tion=group
Zapraszam!
Grupa M12V W-wa na FB: https://www.facebook.com/groups/629230384243235/
Grupa M12V PL na FB: https://www.facebook.com/groups/5551610 ... tion=group
Zapraszam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości