Witam wszystkich Krzysiek z bydgoszczy
: 05 cze 2015, 21:20
Jestem szczęśliwym posiadaczem j123 od lutego tego roku.
Po przejechaniu 150kilometrów zostało wymienione,zębatka zdawcza na 16z,świeca NGK,dysza główna na 100,Iglica podniesiona o 1 ząbek,olej na motul 5100,
po przejechaniu ok.300 kilometrów i nerwowych ustawieniach gaźnika które nic nie dawały ,ponieważ okazało się ze został odwrotnie założony filtr paliwa który na domiar tego był przymocowany przy samej ramie pod bakiem ,powyżej kranika co skutkowało niedostatkiem paliwa do gaźnika. doszło jeszcze do tego naciągnięcie łańcucha i wyjecie pseudo katalizatora,teraz mam przejechane 450 kilometrów i naprawa przedniego lewego kierunkowskazu ponieważ ciągle od samego początku przestawał działać,po głębszych oględzinach okazało się że za każdym razem kiedy skręcałem kierownicą w prawo ,kabel odpowiadający za kierunkowskazu był tak ścisniety pozostałymi kablami pod kierownica ze go wyrywał z kierunkowskazu.Na chwile obecną zamierzam wyregulować luzy zaworowe. A obroty silnika na zimnym to jakieś 1200 na ciepłym 1500 bo nie lubie kiedy mój szerszeń hałasuje na postoju.
Po przejechaniu 150kilometrów zostało wymienione,zębatka zdawcza na 16z,świeca NGK,dysza główna na 100,Iglica podniesiona o 1 ząbek,olej na motul 5100,
po przejechaniu ok.300 kilometrów i nerwowych ustawieniach gaźnika które nic nie dawały ,ponieważ okazało się ze został odwrotnie założony filtr paliwa który na domiar tego był przymocowany przy samej ramie pod bakiem ,powyżej kranika co skutkowało niedostatkiem paliwa do gaźnika. doszło jeszcze do tego naciągnięcie łańcucha i wyjecie pseudo katalizatora,teraz mam przejechane 450 kilometrów i naprawa przedniego lewego kierunkowskazu ponieważ ciągle od samego początku przestawał działać,po głębszych oględzinach okazało się że za każdym razem kiedy skręcałem kierownicą w prawo ,kabel odpowiadający za kierunkowskazu był tak ścisniety pozostałymi kablami pod kierownica ze go wyrywał z kierunkowskazu.Na chwile obecną zamierzam wyregulować luzy zaworowe. A obroty silnika na zimnym to jakieś 1200 na ciepłym 1500 bo nie lubie kiedy mój szerszeń hałasuje na postoju.

z Gdyni