Witam Kolegę.
Mam nadzieję że nie pogniewają się na mnie użytkownicy 121, ale przesiadłem się z niego na bliźniaka 123. Istotne jest to że kultura pracy silnika z wałkiem jest nieporównywalnie wyższa. Prawdę mówiąc wygląd i napis na baku mojej bordowej 121 napawał dumą, ale ze względu na wibracje wybrałbym również Bartona z powodu silnika.Mam nadzieję że Junak również wkrótce zacznie montować serca z wałkiem w modelach 121.
Pozdrawiam.
Już prawie ....
- Yaro
- Junakowy agroturysta

- Posty: 236
- Rejestracja: 31 paź 2014, 22:33
- Lokalizacja: Łódź
- Junak: ZIPP VZ-2/Junak 123
- Kontaktowanie:
Re: Już prawie ....
WFM M06 1961r
Junak 121 2014r
Zipp VZ-2/Junak 123 Pomarańczowy 2015r.
Junak 121 2014r
Zipp VZ-2/Junak 123 Pomarańczowy 2015r.
-
pinkiPL
- Junakowy agroturysta

- Posty: 471
- Rejestracja: 04 lut 2015, 12:13
- Lokalizacja: Warszawa
- Junak: ZX6R 636
- Kontaktowanie:
Re: RE: Re: Już prawie ....
Yaro pisze:Witam Kolegę.
Mam nadzieję że nie pogniewają się na mnie użytkownicy 121, ale przesiadłem się z niego na bliźniaka 123. Istotne jest to że kultura pracy silnika z wałkiem jest nieporównywalnie wyższa. Prawdę mówiąc wygląd i napis na baku mojej bordowej 121 napawał dumą, ale ze względu na wibracje wybrałbym również Bartona z powodu silnika.Mam nadzieję że Junak również wkrótce zacznie montować serca z wałkiem w modelach 121.
Pozdrawiam.
Przecież 121 ma taki sam silnik jak 123. :-/
Pozdrawiam
PinkiPL
Kiedyś J123
Teraz Kawa ZX6R 636
Teraz Kawa ZX6R 636
Re: RE: Re: Już prawie ....
pinkiPL pisze:Yaro pisze:Witam Kolegę.
Mam nadzieję że nie pogniewają się na mnie użytkownicy 121, ale przesiadłem się z niego na bliźniaka 123. Istotne jest to że kultura pracy silnika z wałkiem jest nieporównywalnie wyższa. Prawdę mówiąc wygląd i napis na baku mojej bordowej 121 napawał dumą, ale ze względu na wibracje wybrałbym również Bartona z powodu silnika.Mam nadzieję że Junak również wkrótce zacznie montować serca z wałkiem w modelach 121.
Pozdrawiam.
Przecież 121 ma taki sam silnik jak 123. :-/
Pozdrawiam
PinkiPL
Może i taki sam, ale jest bez wałka
- grzechu78
- Dział wsparcia klienta

- Posty: 3385
- Rejestracja: 28 lut 2015, 8:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Junak: 121 -> MG V7 III Special
- Kontaktowanie:
Re: Już prawie ....
Ciekawe, czy dałoby przeszczepić wałek z J123 do J121 

- tomcatek
- Pan Konserwator

- Posty: 2519
- Rejestracja: 01 mar 2014, 21:32
- Lokalizacja: Kraków
- Junak: VFR 1200FD
- Kontaktowanie:
Re: Już prawie ....
Sam wałek to nie.. Obudowa silnika trochę inna. Ale cały silnik to już się powinno dać.
"Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia nie oblekają tego faktu w słowa" Tuwim
Hania
Fortepian!
Hania
Fortepian!
-
lahcim
- Wąchacz spalin

- Posty: 17
- Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
- Lokalizacja: ZPL
- Junak: Barton Classic 125
- Kontaktowanie:
Re: Już prawie ....
Serce od dwoch lat zakochane w 121 nic tylko, rano wieczór we dnie w nocy 121. No niestety wygrał "rozum". Przyznajcie, że felgi barton ma ladniejsze.
-
pinkiPL
- Junakowy agroturysta

- Posty: 471
- Rejestracja: 04 lut 2015, 12:13
- Lokalizacja: Warszawa
- Junak: ZX6R 636
- Kontaktowanie:
Re: Już prawie ....
Ale numer. Sprawdziłem i faktycznie nie ma wałka.
Całe życie byłem przekonany że ma.
Pozdrawiam
PinkiPL
Całe życie byłem przekonany że ma.

Pozdrawiam
PinkiPL
Kiedyś J123
Teraz Kawa ZX6R 636
Teraz Kawa ZX6R 636
-
lahcim
- Wąchacz spalin

- Posty: 17
- Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
- Lokalizacja: ZPL
- Junak: Barton Classic 125
- Kontaktowanie:
Re: Już prawie ....
Już jest w garażu Barton
Teraz garderoba i ...
Właśnie co polecacie
Może wskazówki dla młodocianych motorzysty co do docierania itp.
Teraz garderoba i ...
Właśnie co polecacie
Może wskazówki dla młodocianych motorzysty co do docierania itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości



